تاریخ انتشار: 3 مهر 1389

انتقال قدرت در ایران طبق قانون انجام می‌شود

انتقال قدرت در جمهوری اسلامی ایران طبق قانون اساسی و به صورت نرم انجام می‌شود.

دکتر حداد عادل در مسجد فاطمیه اهواز در جمع دانشجویان و طلاب این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس قانون انتقال قدرت در ایران تعریف دارد و نباید بی‌توجه به قوانین کشور شایعات و ادعاهایی را مطرح کرد که نظام را زیر سوال ببرد.

وی با بیان اینکه پایین آمدن از قدرت سخت است، گفت: با این وجود باید احتیاط کرد تا این سختی باعث نشود تبعات منفی در پی‌داشته باشد.
رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی به سرنوشت شاهان ایران طی ۱۲۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: طمع قدرت باعث ایجاد تبعات منفی در سطح کشور شد و همین عامل باعث شد که قدرت در ایران از دست ملت خارج و در اختیار بیگانگان باشد تا زمانی که امام‌خمینی‌(ره) به پا خواست تا با ایجاد جامعه‌ای اسلامی راه توسعه و پیشرفت کشور به دست خود مردم رقم بخورد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غرب تلاش می‌کند که انتقال قدرت در ایران را سخت جلوه دهد بنابراین از عموم ملت ایران خواسته می‌شود تا با هوشیاری بیشتری به تحرکاتی که علیه جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، دقت کنند.
دکتر حداد عادل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوزستان از منابع و ظرفیت‌های بسیار بالایی برای توسعه برخوردار است، گفت: تا زمانی که استان به آب نیاز دارد مسلما انتقال آب از این استان و یا سرچشمه‌های آن غیر قابل توجیه است. اما این درحالی است که اگر بررسی‌ها نشان می‌دهد که آب رودخانه‌های خوزستان به دریا می‌ریزد و هدر می‌رود می‌‌توان طرح انتقال آب از سرچشمه‌های را منطقی دانست.
این مقام مسئول اطمینان داد که نه در مجلس و نه در دولت برای تضعیف خوزستان اقدامی نمی‌شود بلکه در راستای توسعه و توانمندی این استان تلاش‌های جدی صورت می‌گیرد.

 

 

https://haddadadel.ir/news/23-25-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.