تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1401

ترکیب مجازی و حضوری نمایشگاه کتاب حسن آن است

دکتر غلامعلی حدادعادل در جریان بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن اشاره به اضافه شدن بخش‌های ویژه، عریض شدن راهروها و بهبود تهویه سالن برگزاری نمایشگاه گفت: امسال بخش مجازی نمایشگاه هم با حضوری ترکیب شده است و همه این‌ها امتیازات این دوره از نمایشگاه کتاب است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در دومین روز از نمایشگاه در گفت‌وگو با ایکنا کیفیت برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب را خوب توصیف کرد و گفت: خیلی خوشحال شدم از اینکه امسال فضاهای تازه‌ای هم به نمایشگاه کتاب اضافه شده است و با تجربه گذشته، راهروها به‌قدری وسیع‌تر و تهویه شبستان بهتر شده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه‌ای که برای برگزاری بهتر این دوره از نمایشگاه کتاب صورت گرفته، اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط کشور، بخش مجازی نمایشگاه هم با حضوری ترکیب شده است و همه این‌ها امتیازات سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی حضور در نمایشگاه را علاقه شخصی خود خواند و گفت: من در هر دوره نمایشگاه بیش‌تر از یک بار و گاهی سه یا چهار بار به نمایشگاه کتاب می‌آیم و ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف و تازه‌های نشر و خرید کتاب‌های مورد نیاز، در چند غرفه‌ موسساتی که با آن‌ها سروکار داریم هم حاضر می‌شوم و چند دقیقه‌ای با دوستان گفت‌وگو می‌کنم.

https://haddadadel.ir/news/2193-13-2022

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.