تاریخ انتشار: 30 مهر 1401

دیدار رئیس شورای ائتلاف با خانواده شهید مدافع امنیت+تصاویر

دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بعدازظهر چهارشنبه ۲۷ مهر به‌منظور قدردانی از مجاهدت و مظلومیت شهدای مدافع امنیت با همراهی تنی چند از اعضای این شورا به دیدار خانواده شهید سلمان امیراحمدی رفت و از بزرگواری و عظمت پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای امنیت کشور تجلیل و قدردانی کردند.

در ابتدای این دیدار، رئیس شورای ائتلاف با عرض تبریک و تسلیت به مادر، همسر و برادر شهید سلمان امیراحمدی، تأکید کرد: وظیفه‌ای بر عهده خود می‌دانستیم که خدمت شما برسیم و اظهار همدردی کنیم. شما خانواده بزرگ و شهیدپروری هستید. پدر خانواده صاحب مجاهدت و جانباز ترور منافقین و دوران دفاع مقدس بودند که در سال ۹۸ به رحمت خدا رفتند. پسر دیگر این خانواده یعنی آقاروح‌الله شهید امربه‌معروف هستند که در سال ۱۳۸۵ به شهادت رسیدند و این روزها هم فرزند دیگری به نام سلمان را به‌عنوان شهید مدافع امنیت تقدیم نظام اسلامی کردند. از خداوند متعال می‌خواهیم مقام و جایگاه شهیدان را درک کنیم. سلمان شما هم مثل همه شهدای بسیجی مظلوم واقع شده‌اند. شهادت سلمان دل همه ما را سوزاند و شما داغ مضاعف دیدید.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه افزود: اتفاقی که به بهانه فوت خانم مهسا امینی افتاد پدیده عجیبی بود. دشمن درصدد کشته‌سازی و ایجاد هیجان بود. دشمنان می‌خواستند با موجی از کشته‌سازی و گرفتن هفتم و چهلم و مشابهت‌سازی با سال ۵۷، فضای کشور را به سمت آشوب و هرج‌ومرج بکشانند اما ایثار و فداکاری نیروهای بسیجی و انتظامی مانع اجرای پروژه دشمن شد. نیروهای مدافع امنیت ما گفتند ما برای خنثی‌سازی پروژۀ دشمن حاضریم جان خودمان را بدهیم اما نمی‌گذاریم طراحی دشمن عملیاتی شود. ما جانمان را می‌دهیم تا کسی کشته نشود؛ و تقدیم ۲۶ شهید امنیت و برکت خون آنان از جمله سلمان عزیز باعث شد تا فتنه‌انگیزی دشمن خنثی شود.

حدادعادل در پایان افزود: وظیفه داریم از شما به‌عنوان مادری که چنین فرزندان مجاهد و ولایتمداری را تربیت و پرورش دادید تشکر کنیم و همچنین از همسر شهید سلمان امیراحمدی قدردانی کنیم که با متانت هرچه‌تمام و زینب‌گونه و باافتخار چهره یک زن ایرانی را به نمایش گذاشتند و ان‌شاءالله شهدای شما با شهدای کربلا محشور شوند و همه شما در سایه عنایات خداوند و همچنین خانم فاطمۀ زهرا و حضرت زینب سلام‌الله علیهما مشمول برکات آن حضرات باشید.

در این دیدار مادر شهیدان سلمان و روح‌الله امیراحمدی با تشکر از حضور دکتر حدادعادل و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی سخنانی گفت: این دو فرزندی که تقدیم کردم هدیه ناقابلی است که ان‌شاءالله خداوند قبول بفرماید. مطمئن هستیم این کشور صاحب دارد و این خون‌ها اثرات خود را خواهند گذاشت و مشکلات مردم حل خواهد شد. دعا می‌کنیم این پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی که در دست رهبر عزیزمان قرار دارد توسط خود ایشان به حضرت صاحب‌الزمان تحویل داده شود.

دکتر حداد عادل در این دیدار همچنین نسخه ترجمه شده‌ای از یک جلد کلام‌الله مجید که توسط ایشان ترجمه شده است را تقدیم خانواده این شهید کرد.

در این دیدار برخی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ازجمله رضا داوری دبیر و امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورا نیز حضور داشتند.

https://haddadadel.ir/news/2127-22-2022

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.