تاریخ انتشار: 11 شهریور 1390

شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مسوولان نظام اسلامی هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مسوولان نظام اسلامی هستند.

دکتر حداد عادل شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد مصلای اصفهان، به نقش این دو شهید در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این دو شهید مظهر ایمان، ساده زیستی، دوری از دنیا، تقوا و جهاد در راه خدا و خدمت رسانی خالصانه به مردم بودند.

وی اضافه کرد: همانگونه که شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس است، شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان و وزرای ما هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دولتمردان، افزود: ایشان بر ویژگی‌هایی همچون خدمت رسانی صادقانه، استکبار ستیزی، ساده زیستی و مقابله با ویژه خواری و عدالت خواهی تاکید داشتند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند اگر این دولت می‌خواهد همچنان محبوب بماند باید شعارهای انقلاب که با آن به صحنه آمد را همچنان حفظ کند.

دکتر حداد عادل خدمت رسانی صادقانه را از دیگر وظایف مورد تأکید رهبری به دولتمردان دانست و افزود: مسوولان باید مشکلات مردم به ویژه مسائلی که به خاطر خشکسالی در مناطق مختلف بروز می‌کند مانند آنچه در شرق اصفهان اتفاق افتاده است را مد نظر داشته باشند و با مدیریت صحیح سعی کنند لطمات آن به مردم کمتر شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به کار برای خدا و توجه به انتقاد‌های صورت گرفته از دولت تأکید داشتند زیرا برخی از این انتقاد‌ها ولو با لحن بد باشد می‌تواند مؤثر باشد و دولت نباید از آن ناراحت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رهبری تأکید داشتند دولت وعده‌های غیر عملی ندهد و در سال جهاد اقتصادی در رفع مشکلات معیشتی مردم کوشش کنند.

وی اجرایی کردن بخش‌های دیگر طرح هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر موارد مورد تأکید رهبری دانست و افزود: در این طرح باید به بخش تولید توجه کافی شود.

دکتر حداد عادل پرهیز از حاشیه سازی توسط دولتمردان را از دیگر تذکرات رهبری دانست و افزود: رهبری تأکید داشتند دولت در نگاه به ایران بعد از اسلام هم توجه کافی داشته باشد.

وی به برگزاری انتخابات مجلس نهم در سال جاری اشاره کرد و گفت: باید مراقب بود در این انتخابات حضور حداکثری داشت و وحدت را حفظ نمود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بر حفظ وحدت زیر چتر ولایت تأکید کرد و گفت: مواظب باشید دنبال افرادی که اشخاص را به این سو و آن سو می‌کشند، نرویم.

وی همچنین از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و افزود: روز قدس نماد زنده بودن اسلام و قدرت سیاسی اسلام است و خنثی کننده توطئه‌های صهیونیسم و آمریکا برای بسته شدن پرونده فلسطین است.

https://haddadadel.ir/news/210-02-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.