تاریخ انتشار: 19 تیر 1390

استعفای دکتر ولایتی از ابتدا شایعه بود

دکتر حداد عادل عضو کمیته سه نفره وحدت اصولگرایان با بیان اینکه نباید افراد موثر در وحدت اصولگرایان تضعیف شوند، افزود: بعضی از اصولگرایان گاهی تعابیری را به کار می‌برند که مخالفان آن را برجسته کرده و اذهان عمومی را مشوش می‌کنند که همین امر موجب دلسردی مردم می‌شود.

دکتر حداد عادل در خصوص اینکه برخی معتقدند که کمیته سه نفره تلاش جریان انحرافی است و نباید در سازوکار وحدت اصولگرایان حضور داشته باشد، اظهار داشت: در روزهای اخیر سخنان مشکل سازی از سوی برخی دوستان نقل شده است که من به آن‌ها توصیه می‌کنم، افرادی که قصد مصاحبه در این زمینه را دارند در صحبت‌ها و تعابیرشان دقیق عمل کنند و مطالبی را به کار نبرند که وسیله اختلاف افکنی باشد.

عضو کمیته سه نفره با بیان اینکه نباید افراد موثر در وحدت اصولگرایان توسط برخی تضعیف شوند، افزود: بعضی از اصولگرایان گاهی تعابیری را به کار می‌برند که مخالفان آن را برجسته کرده و اذهان عمومی را مشوش می‌کنند که همین امر موجب دلسردی مردم می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نحوه جلوگیری از سهم خواهی گروهی در میان اصولگرایان، اظهار داشت: به هیچ وجه نباید سهم خواهی در میان اصولگرایان وجود داشته باشد و نکته بسیار مهم این است که صالح‌ترین و شایسته‌ترین افراد به مجلس راه پیدا کنند و مهم نیست که از تشکل ما باشد یا دیگری بلکه باید دلسوز، مومن و لایق برای احراز نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

دکتر حداد عادل تاکید کرد: سهم خواهی موجب اختلاف در میان اصولگرایان خواهد شد.

وی در خصوص انتشار خبر استعفای دکتر ولایتی از کمیته سه نفره و تکذیب آن اظهار داشت: دکتر علی اکبر ولایتی از ابتدا نیز استعفا نکرده بودند.

دکتر حداد عادل تصریح کرد: هنگامی که دیدیم مخالفان روی چه چیزی تبلیغ می‌کنند باید مراقب باشیم و احتیاط بیشتری انجام دهیم.

https://haddadadel.ir/news/193-10-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.