تاریخ انتشار: 3 مهر 1389

دفاع مقدس الگویی برای مقاومت سایر ملت هاست

دفاع مقدس ما امروز تبدیل به الگویی برای سایر ملت‌‌ها درعرصه مقاومت و پایداری شده است.

دکتر حداد عادل در آیین نمادین زنگ مقاومت در مدرسه شاهد بهار اسلام در اهواز گفت: دفاع مقدس مصداق عینی ظهور و بروز اعتقاد و اتحاد در سایه پیروی از رهبری و ولایت بود و از حماسه های بزرگ تاریخ کشورمان بود که بدست جوانان برومند مسلمان رقم خورد.

رژیم بعثی عراق با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگ علیه ایران اسلامی را آغاز کرد که با مقاومت پیروزمندانه مردم مسلمان ومعتقد ایران به حماسه هشت سال دفاع مقدس منجر شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد یکپارچه شرق وغرب به هنگام جنگ و تشکیل جبهه واحد علیه ایران اسلامی گفت: جنگی که از طرف استکبار جهانی و دنیای غرب بر ایران اسلامی تحمیل شد به رغم نیات دشمنان برای کشورمان برکات و پیامدهای مثبتی نیز در پی داشت.
وی حرکت به سمت خودکفایی و استقلال در جنبه های مختلف را از جمله این برکات عنوان کرد و گفت: جان فشانی های رزمندگان و جوانان غیور ما در جبهه ها و دفاع آنان از اسلام و کشور مایه افتخار و سرافرازی امروز ملت ماست. موفقیت هایی که کشور ما امروز در عرصه‌‌های مختلف علمی کسب کرده از جمله برکات رشادت و جانفشانی‌‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
دفاع مقدس شرافت، ارزش، عزت ایران اسلامی و رشادت‌های بی‌نظیر دلاور مردان عرصه جنگ و شهادت است.
هفته دفاع مقدس بهترین فرصت روایت حماسه ‌آفرینی‌های نسلی از بهترین بندگان خدا است که با عزم و اراده الهی برای اقامه حق و عدالت قیام کرده و با نثار خون خود از کشور و نظام الهی دفاع کردند. ایمان و اعتقاد رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب بسیج برای دفاع از نظام اسلامی به طور مداوم حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شواری اسلامی رشادت‌های دفاع مقدس را سند افتخار و ترسیم کننده مسیر حرکت ملتی بزرگ دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس برای دیگر ملت‌‌ها نیز الگوی مقاومت، پایداری و نماد ملی و اسلامی است.
دراین آیین زنگ مقاومت توسط مادر شهید سردار علی هاشمی نواخته شد.

 

https://haddadadel.ir/news/19-25-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.