تاریخ انتشار: 13 تیر 1390

نباید به موفقیت‌های خود مغرور شویم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ‌ انتخابات مجلس نهم آزمایشی بزرگ برای اصولگرایان بوده و باید در ضمن استفاده از تجارب قبلی به موفقیت‌های خود نیز مغرور نشویم

دکتر حدادعادل در پنجمین مجمع عمومی شورای اصولگرایان آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای اسلامی منطقه شده است، اظهار داشت: ‌ در ماه‌های اخیر جهان اسلام به پیام انقلاب پس از سه دهه جواب می‌دهد و هر مسلمانی از این انقلاب و موفقیت‌های آن انگیزه و نشاط می‌گیرد. وی یادآور شد: ‌هر پیروزی انقلاب اسلامی موجب شادی و نشاط مسلمین شده و هر خبر نگران کننده‌ای از داخل کشور موجب ناخرسندی مسلمین و خوشحالی دشمنان می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ‌باید همواره از خود سؤال کنیم که برای انقلاب چه کرده‌ایم و نباید از انقلاب سهم خواهی کنیم چرا که بزرگ‌ترین نعمت این انقلاب برای ما‌‌ همان حاکمیت اسلام و ولایت فقیه است.

دکتر حداد عادل با اشاره به انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه سال جاری ادامه داد: انتخابات مجلس نهم آزمایشی بزرگ برای اصولگرایان بوده و باید در ضمن استفاده از تجارب قبلی به موفقیت‌های خود نیز مغرور نشویم.
وی تأکید کرد: اصولگرایان روند موفقیت خود را از سال ۱۳۸۱ و از انتخابات دور دوم شوراهای اسلامی آغاز کرده‌اند ولی نباید به این روند مغرور بوده و برنامه‌ریزی ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس هشتم با وجود برخی ایرادات وارد به آن عملکرد خوبی در مقاطع حساس داشت و اگر در زمان فتنه ۸۸ مجلسی همانند مجلس ششم بر روی کار بود سرنوشت انقلاب با مشکل مواجه می‌شد.
وی سکوت را راه حل مجلس برای دست یافتن به اتحاد در مقاطع حساس عنوان کرد و گفت: ‌سکوت و تحمل موجب شد تا وحدت اصولگرایان حفظ شود.

دکتر حداد عادل ادامه داد: ذیل عنوان اصولگرایی سلیقه‌های مختلفی وجود دارد و باید توجه داشت که نباید اصولگرایان با اختلاف رأی مردم متدین را تکه پاره کنند.
مشاور مقام معظم رهبری اظهار داشت: یک عده حضور خود در انتخابات را برای خدا عنوان می‌کنند در حالی که همین عده می‌توانند برای خاطر خدا و وحدت بیشتر اصولگرایان از حضور در رقابت انتخابات مجلس خودداری کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برخی مواقع نیامدن یک فرد یا افراد خاصی موجب شکسته نشدن آرای اصولگرایان خواهد شد که باید به آن توجه کرد.

عضو شورای سه نفره اصولگرایان کشور ادامه داد: ملت بصیرت خود را در مقاطع مختلف نشان داد و خواص نیز باید بصیرت خود را نشان داده و از اقدمات سلیقه‌ای خودداری کنند.

وی با تأیید اختلاف نظر موجود در میان اصولگرایان کشور گفت: در انتخابات گذشته سه جریان اصولگرایی عمده کشور با کنار گذاشتن اختلاف نظر‌ها لیست واحدی را در تهران به نام اصوگرایی ارائه دادند که تلاش می‌کنیم این اتفاق در دور نهم نیز تکرار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حرکت حول محور ولایت فقیه را شاخص اصولگرایان دانست و افزود‌: در انتخابات آتی مجلس نیز ترازوی سنجش اصولگرایی‌‌ همان حرکت در محور ولایت فقیه است و کسانی که در جریان فتنه امتحان خود را خوب پس نداده و کسانی که به آسیاب دشمن آب ریختند، در این امتحان سربلند نخواهند بود.

عضو شورای سه نفره اصولگرایان کشور تاکید کرد: تبعیت از ولایت فقیه در انقلاب اسلامی نقش محوری داشته و در آینده نظام نیز این عنصر مهم‌ترین نقش را خواهد داشت.

https://haddadadel.ir/news/182-04-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.