تاریخ انتشار: 15 خرداد 1390

ایران با تمام وجود از مقاومت در لبنان و فلسطین حمایت می‌کند

دکتر حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در بازدید از مناطق جنوب لبنان گفت : پیام ما در این بازدید اعلام حمایت کامل مردم، مسئولان و سران جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در لبنان و فلسطین است.

یک گروه متشکل از نمایندگان مجلس کشورمان از جمله دکتر حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و غلامرضا مصباحی مقدم به همراهی غضنفر رکن آبادی سفیر کشورمان در لبنان از مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی از جمله مارون الرأس، العدیسه، کفرکلا و خیام دیدن کردند. این گروه بعد از بازدید از منطقه مارون الرأس ، به محل نصب تابلوی یادگاری برای ۶ شهید فلسطینی که در ۱۵ ماه گذشته میلادی در این منطقه به دست نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، رفته و برای ارواح پاک آن‌ها فاتحه خواندند.

دکتر حداد عادل پس از این بازدید گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم بعد از گذشت یک هفته از سالروز فاجعه و به شهادت رسیدن تعدادی از جوانان فلسطینی به این منطقه بیاییم و از همین جا به تمامی مردم فلسطین سلام و درود می‌فرستیم. امید است که شاهد پیروزی شما باشیم و همگی در قدس نماز بخوانیم.

وی افزود: در حال حاضر بیداری کامل فلسطینی‌ها در کشورهای مختلف در خاورمیانه و شمال افریقا را شاهد هستیم و زمانی که اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه مشکل پناهندگان فلسطینی ربطی به ما ندارد را می‌شنویم، طبیعی است که شاهد چنین تحرکات مردمی فلسطینی‌ها باشیم؛ این جنبش مردمی می‌تواند دیدگاه تمامی آزادگان جهان و مؤسسات و مسئولان مربوط به پیگیری این موضوع را جلب کند.

این گروه از کشورمان بعد از مارون الرأس به منطقه العدیسه که سال گذشته شاهد درگیری میان ارتش لبنان و نیروهای رژیم صهیونیستی بود رسیده و مورد استقبال افسران ارتش قرار گرفتند.

دکتر حداد عادل در منطقه کفرکلا نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمامی افتخار و توان مردمی و سیاسی خود از مقاومت در لبنان و فلسطین حمایت می‌کند و این تنها احساس مردم ایران نیست بلکه دیدگاه تمامی آزادگان و حامیان مظلومان و مستضعفان در جهان است.

https://haddadadel.ir/news/174-05-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.