تاریخ انتشار: 2 خرداد 1390

بانوان از ارکان اصلی و مهم در مسیر تحقق اهداف جهاد اقتصادی هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان به عنوان قشری فعال و اثرگذار در حوزه‌های مختلف یکی از ارکان اصلی و عوامل مؤثر در تحقق اهداف جهاد اقتصادی و پیشرفت کشور هستند.

دکتر حداد عادل عصر یکشنبه در همایش «زن، قناعت و جهاد اقتصادی» در خرم آباد، افزود: بانوان ایران اسلامی باید همچون گذشته با اهتمام بیشتر در مسیر انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله نقش تاریخی خود را در دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای شعار جهاد اقتصادی و عمران و آبادانی کشور ایفا کنند. وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به بانوان دارد، اظهار داشت: زنان بر اساس آموزه‌های ارزشمند دینی و اسلامی تربیت یافته‌اند و بر همین اساس در دین اسلام زن جایگاهی بسیار رفیع و قابل توجه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی زن ایرانی حضرت فاطمه زهرا (س) است، گفت: زنان ایران اسلامی با پیروی از این بانوی بزرگوار اسلام همواره از تجمل گرایی پرهیز کرده و با قناعت، کار و تلاش نقش مهم خود در مدیریت خانواده را به خوبی انجام داده‌اند.

دکتر حداد عادل با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد دانشجویان کشور را دختران تشکیل می‌دهند، افزود: این نشان دهنده توجه و عنایت ویژه نظام جمهوری اسلامی به رشد و ترقی زنان در جامعه است.

https://haddadadel.ir/news/171-23-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.