تاریخ انتشار: 2 مهر 1389

دکتر حداد عادل در جمع مردم اهواز

آمریکا قادر نیست با تحریم، ملت ایران را تسلیم کند

دکتر حداد عادل روز جمعه در جمع مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر گفت: اینکه ملت ایران با این فشارها تسلیم زورگویی های استکبار جهانی و آمریکا می شود تصوری باطل است چون ملت ایران در طول ۳۲سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فشارها، جنگ تحمیلی و دیگر توطئه ها سرافراز ایستادگی کرده و به پیشرفت های زیادی نیز دست یافته است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه با بیان اینکه صدام با پشتیبانی قدرت های غربی با حمله به ایران قصد داشت کار نظام اسلامی را یکسره کند ولی خود با دریوزگی و نکبت به زباله دان تاریخ پیوست افزود: دشمنان انقلاب اسلامی باید از سرنوشت صدام درس بگیرند
و خود را بیش از این نزد ملتها تحقیر نکنند.
دشمنان انقلاب اسلامی پس از اینکه از توطئه های داخلی در اوایل انقلاب اسلامی نتیجه ای نگرفتند جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند و حال که از جنگ نیز چیزی جز شکست نصیبشان نشده به جنگ نرم روی آورده اند ولی با هوشیاری و بصیرت ملت ایران
این توطئه نیز به شکست خواهد انجامید.
دکتر حداد عادل با بیان اینکه ایمان مردم ، عشق به ولایت و تفضل الهی همه توطئه ها علیه انقلاب اسلامی را نقش برآب خواهد کرد افزود:دشمنان تصور کرده اند می توانند این امت را بشکنند ولی قطعا’ آنان با شکست رو به رو شده و خواهند شد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاودانه هشت سال دفاع مقدس به وی‍ژه سرداران و شهدای استان خوزستان ، از مقاومت دلیرانه مردم خوزستان در برابر تجاوزگران و صبرو پایمردی آنان تجلیل کرد.
دکتر حداد عادل با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم شهید پرور خوزستان از شهیدان و سرداران این خطه علم الهدی، دقایقی، علی هاشمی، مهدی نریمی و بقایی تجلیل کرد.
وی حضور همه جانبه مردم خوزستان در مقاطع حساس انقلاب اسلامی از جمله حضور
تاریخی در حماسه ۹دی و ۲۲بهمن ۱۳۸۸را نمونه هایی از عشق به ولایت این مردم دانست و گفت:مردم خوزستان الحق دین خود را به اسلام و ایران ادا کرده اند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود ایجاد تفرقه و اختلاف را از توطئه های کهنه دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت:مردم خوزستان هرگز در برابر این توطئه شوم و خباثت آمیز صدمه نخواهند دید.
وی حضور حماسی مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید ‘مهدی نریمی’ از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس که روز پنجشنبه در اهواز برگزار شد جلوه ای از دلبستگی و علاقه مردم به ارزشهای والای شهیدان و انقلاب اسلامی خواند.
دکتر حداد عادل روز پنجشنبه در سفر به استان خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید نریمی که در تیر ماه ۱۳۶۷ به شهادت رسید و به تازگی پیکر مطهر وی کشف شده شرکت کرد.

 

https://haddadadel.ir/news/17-24-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.