تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1390

مسلمانان اعمال ضدانسانی کشورهای عربی را محکوم کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه مسلمانان و مردم آزاده دنیا باید اعمال ضدانسانی کشورهای عربی را محکوم کنند.

دکتر حداد عادل در مراسمی که به منظور محکوم کردن اعمال ضدانسانی دشمنان و کشتارهای مردم لیبی، بحرین و سایر کشورهای منطقه، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی شرق استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: شایسته است تا همه مسلمانان و مردم آزاده دنیا در پشتیبانی از مردم مظلوم منطقه قیام و اعمال ضدانسانی کشورهای عربی را محکوم کنند.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در این مراسم گفت: حرکت شما در راستای همدلی و همراهی با جوانان و نوجونان بحرینی یک حرکت به یاد ماندنی و قابل تقدیر است.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما دانش‌آموزان با حرکت خود و داشتن بصیرت و دانش سیاسی به دنیا نشان می‌دهید که همراه و همیار مردم و جوانان بحرینی هستید.

دکتر حداد عادل تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۹ میلادی و بیش از ۹۰ سال پیش، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، کشورهای اروپایی‌ها و آمریکایی بر سرنوشت مردم جهان، اسلام و خاورمیانه و حتی کشورهای عربی مسلط شدند و بدون توجه به دخالت‌های مردمی بر آنها حکومت کردند.

وی ادامه داد: این نوع حکومت‌ها روز به روز پیش رفت و باعث جدایی بین مردم جهان شد تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران به دست امام راحل شکل گرفت و به تمام مردم جهان ثابت کرد که می‌توانند حکومتی داشته باشند تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی افزود: امروز بعد از ۳۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد جوانه زدن حرکت‌های مردمی در کشورهای غربی هستیم که برای داشتن انقلابی مستقل به رای خود قیام می‌کنند.

دکتر حداد عادل اضافه کرد: کشورهای غربی برای نابود کردن افکار مردم جهان به سوی انقلاب مردمی تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم مسلمان جهان، یگانه و یکسو هستند و برای به دست آوردن انقلاب اسلامی کوشش خواهند کرد و روزی اهداف و اندیشه‌های دشمنان نابود خواهد شد.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی گفت: کشورهای غربی نیز جنگ هشت ساله دفاع مقدس را بر ما و کشورهای عربی تحمیل کردند تا بتوانند بین ما و آنها مشکل و خدشه ایجاد کنند.

دکتر حداد عادل افزود: اما امروز انقلاب ما الگویی برای تمام مردم جهان است و مردم کشورهای عربی با دستان خالی و با شعار استقلال برای رسیدن به حاکمیت اسلامی تلاش می‌کنند و شهید می‌شوند.

وی افزود: امروز نه تنها فلسطین بلکه کشورهای دیگر نیز در اقدامات ظالمانه دشمنان محاصره شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی گفت: شما دانش آموزان باید همان طور که به خوبی درس می‌خوانید، به خوبی هم فکر کنید تا حرکتتان نتیجه بخش باشد.

 

https://haddadadel.ir/news/162-04-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.