تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1390

ایمان به خدا، رهبری و وحدت مردم عامل پایداری انقلاب است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سه اصل ایمان به خدا، رهبری و وحدت مردم در این ۳۲ سال باعث پایداری و پیروزی انقلاب و نظام اسلامی شده است.

دکتر حداد عادل در همایش شهرستانی شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شهرستان مبارکه واقع در استان اصفهان افزود: امروز هر جا که هستیم باید این سه عامل را حفظ کنیم و بدانیم آنچه که تاکنون این مملکت را پیش برده اصل ایمان به خدا و اطاعت از رهبری بوده است.

دکتر حداد عادل با اشاره به امنیت، ثبات، همدلی و وحدت مردم و مسئولین در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هیچیک ازفشارها، تحریمها و تهدیدهای دشمنان تاکنون اثری بر کشور ما نداشته و امروز ایران اسلامی با ثبات، امنیت و مستقل در حال پیشرفت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار پیام انقلاب در همه کشورها و بیداری ملتهای مسلمان گفت: مهمترین پیام انقلاب اسلامی برای دیگر کشورها همین پیشرفتهای همه جانبه و روزافزون ایران در سطح جهان است.

وی با بیان اینکه نشانه پایداری انقلاب اسلامی ایران انتشار پیام انقلاب است افزود: پیام انقلاب به همه مسلمانان جهان این است که به هیچ نیروی بیگانه و غیرمسلمان از شرق و غرب متکی نباشید و به خودتان، امامتان و اسلام تکیه کنید و با مقاومت و یکپارچگی، مزدوران بیگانه را کنار بزنید.

دکتر حداد عادل با اشاره به بیداری مردم در کشورهای اسلامی و اینکه واقعیت انقلاب اسلامی ایران به گوش همه مردم رسیده است گفت: مردم کشورهای اسلامی درست همان راه و روش ملت ایران را در انقلاب اسلامی پیش گرفته اند و بعضی از آنها پیروز شده اند و بقیه هم پیروز خواهند شد و خاورمیانه ای اسلامی تشکیل خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنفر روز افزون ملتهای مسلمان از آمریکا و انگلیس ادامه داد: آمریکا و اروپا در حوادث اخیر بد امتحان دادند و با عمل در خلاف گفته هایشان، باطن خود را آشکار کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایمان به خدا و اطاعت از امام(ره) بود که شهدای ما را در جبهه و جنگ پیروز کرد افزود: در گذشته هرمشکلی که پیش می آمد مردم گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودند و یک فرمان ایشان توطئه ها، کودتاها و نقشه های دشمنان را خنثی و باطل می کرد و امروز هم مردم نسبت به مقام معظم رهبری همان فرمانپذیری و وفاداری را دارند.

وی با بیان اینکه داشتن رهبری باتقوا، دانشمند و شجاع نعمت بزرگی است افزود: اطاعت از مقام معظم رهبری مایه افتخار، قدرت، اعتبار و سرمایه بزرگ برای ما است.

دکتر حداد عادل اظهار داشت: هرکس که خود را خدمتگزار و دلسوز انقلاب می داند باید بداند که نخستین انتظار از او، اطاعت از رهبری است.
وی گفت: همه ما باید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با حفظ آرامش و هوشیاری همیشه در صحنه باشیم و کارهای خود را به دقت انجام دهیم و شایعات ذره ای خلل و سستی در کارهایمان ایجاد نکند.

https://haddadadel.ir/news/157-30-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.