تاریخ انتشار: 21 تیر 1400

اولویت شورای ائتلاف؛ کمک به مسئولان دولت، نمایندگان مجلس، اعضای شوراها

دکتر غلامعلی حدادعادل در نشست وبیناری مسئولان شورای مرکزی، روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کمک به مسئولان دولتی در سطوح و عرصه های مختلف در کنار کمک به نمایندگان مجلس و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرها را اولویت کاری دیگر شورای ائتلاف برشمرد و گفت: باید این امر با دقت و جدیت کامل به سرانجام برسد.

جلسه وبیناری مسئولان شورای مرکزی، روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، عصر یکشنبه ۲۰ تیرماه با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف برگزار شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این نشست با ارائه تحلیلی از وضعیت فعلی کشور و تبیین ضرورت همدلی و همراهی همه مسئولان و نیروهای انقلابی برای غلبه و برون رفت از مشکلات موجود، پیروزی جریان انقلابی در انتخابات ۲۸ خرداد را در سایه لطف و عنایت خدای متعال به ملت ایران و همدلی، هماهنگی و تلاش شبانه روزی همه نیروهای انقلابی در سراسر کشور برشمرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تشریح چگونگی شکل گیری شورای ائتلاف و بهره مندی این تشکیلات از تجربیات گذشته، نقش بی بدیل این شورا در کسب موفقیت در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸و تشکیل مجلس انقلابی، پیروزی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ادامه همان راه و نتیجه اعتماد عموم مردم به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عنوان کرد.

بیان اولویت‌های کاری و برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بخش دیگری از سخنان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بود.

طبق اعلام حدادعادل، تکمیل و ترمیم سازمان و تشکیلات و ادامه ماموریتهای سازمانی که به دلیل محدودیت‌های پیش آمده به دلیل همه گیری ویروس کرونا در برخی سطوح ناتمام مانده است، اولویت اصلی شورای ائتلاف عنوان کرد و افزود: این مهم باید در اسرع وقت و براساس آئین نامه هایی که دبیر خانه شورا ابلاغ می کند، به انجام برسد.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات کاملا مردمی و انقلابی است که به هیچ حزب و گروه سیاسی وابستگی ندارد، کمک به مسئولان دولتی در سطوح و عرصه های مختلف در کنار کمک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرها را اولویت کاری دیگر شورای ائتلاف برشمرد و تاکید کرد که باید با دقت و جدیت کامل به سرانجام برسد.

نظارت بر کار مسئولان و مطالبه گری خدمت به مردم توسط مسئولان در کلیه سازمانها و نهادهای مربوطه، سومین اولویت کاری شورای ائتلاف در سطوح مختلف تشکیلاتی بود که از سوی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در چارجوب آئین نامه های ابلاغی و با رعایت همه جوانب کاری، مورد تاکید قرار گرفت.

پایان بخش سخنان حدادعادل در این نشست، توصیه به مسئولان استانی و شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به وحدت با همه جریانات و نیروهای انقلابی و پرهیز از هرگونه رفتار تضعیف کننده همدلی و هماهنگی نیروهای انقلابی بود.

https://haddadadel.ir/news/1566-12-2021

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.