تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1390

بیش از هر زمان باید قدردان نعمت رهبری باشیم

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر باید قدردان و شکرگذار نعمت رهبری باشیم.

دکتر حداد عادل در آستانه روز معلم در اجتماع هزار و ۳۰۰ نفری معلمان و فرهنگیان شهرستان سمیرم اظهار داشت: وجود رهبر فرزانه انقلاب نعمتی عظیم برای امت اسلامی است.

وی اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را عامل وحدت و همدلی در جامعه برشمرد و افزود: تجربه نشان داده هر زمان که ذره ای از تدابیر و رهنمودهای رهبری عزیز فاصله گرفته ایم کشور با چالش مواجه شده است.

او گفت: دشمنان به خوبی می دانند دوام و بقای انقلاب اسلامی به ولایت فقیه وابسته است و همه کار می کنند تا ستون خیمه نظام را بشکنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شکست همیشگی غرب و استکبار در مواجهه با مردم مسلمان ایران را یادآور شد و افزود: حماسه هایی مانند ۹ دی سیلیهای ماندگار و دردآوری برای بدخواهان این آب و خاک در تاریخ به ثبت رساند.

دکتر حدادعادل در بخش دیگر سخنانش به بیداری اسلامی در برخی کشورها اشاره و بیان کرد: تکرار ۲۲ بهمن در مصر آغازی بر پایان سرنوشت شوم و تاریک دیکتاتورهای مزدور آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه کشتار وحشیانه مردم در بحرین و یمن دامن سران مزدور را خواهد گرفت گفت: آل سعود باید منتظر آتش خشم وجدانهای آگاه باشد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با گرامیداشت مقام معلم و روز شوراها افزود: معلمان انتقال دهندگان صدیق اندیشه انقلاب به نسل حاضر هستند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه خطیر معلمان است تا فراگیرانی از جنس اسلام و انقلاب تربیت کنند و به پاس خون شهدای عزیز از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاهی نورزند.

در این مراسم از ۱۲ معلم نمونه استانی و شهرستانی و همچنین تعدادی از پیشکسوتان فرهنگی و بازنشستگان آموزش و پرورش سمیرم قدردانی شد.

https://haddadadel.ir/news/archive/156-30-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.