تاریخ انتشار: 27 فروردین 1390

غربی‌ها به دنبال تصمیم‌گیری برای ملت‌های مسلمان هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که مردم کشورهای مسلمان برای به دست آوردن استقلال خود قیام کرده‌اند کشورهای غربی به دنبال تصمیم‌گیری برای این ملت‌ها هستند.

دکتر حدادعادل در یادواره شهدای امت‌آباد شهرستان آمل با بیان اینکه امروز کشورهای استعمارگر هر آنچه را که نتوانستند بر سر ایران بیاورند در خاورمیانه دنبال می‌کنند، تصریح کرد: کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند چرا در برابر به خاک و خون کشیده شدن مردم بحرین سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورهای مسلمان به دنبال کسب آزادی و استقلال خود به پا خواسته‌اند و در این راه به شهادت می‌رسند، افزود: اما امروز شاهد هستیم که کشورهای دیگر برای این ملت در حال تصمیم‌گیری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه سهم تصمیم‌گیری برای آینده یک کشور از آن مردم آن کشور است، اظهار داشت: آنچه امروز در کشورهای مسلمان رخ می‌دهد نشان می‌دهد که حاکمان مستکبر به هیچ یک از قواعد بین‌المللی پایبند نیستند.

وی با اشاره به حوادث رخ داده در فتنه سال ۸۸ خاطرنشان کرد: حوادث زیادی در این سال در کشور رخ داد و تعدادی نیز کشته شدند اما چرا باید کشته شدن ندا آقاسلطان که معلوم نبود چگونه و به دست چه کسی کشته شد، چگونه فیلمبرداری شد و به دست شبکه‌های خارجی رسید اینگونه بازتاب داشته باشد.

دکتر حدادعادل با بیان اینکه چرا باید این همه رسانه برای یک فردی که در حوادث کشته شده است این همه جنجال به پاکنند، گفت: باید از این افراد پرسید آیا هیچ فرد مظلومی این روزها در کشور بحرین و یمن و لیبی کشته نشده است که شما صدایتان دربیاید.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران در برابر این حجم کشته‌ها سکوت می‌کنند، ادامه داد: در بسیاری موارد خود این کشورها عامل کشتار مردم هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران دیگر ابهت خالی کشورهای غربی و اروپا را باور ندارد، گفت: این ملت پس از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی دوستان و دشمنان خود را شناخته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون به اذعان بسیاری از کشورهای منطقه تصمیمات در خصوص ملت ایران در پایتخت این کشور اتخاذ می‌شود نه کشورهای دیگر افزود: استقلالی که امروز ملت ایران کسب کرده است همانی است که کشورها و ملت‌های مسلمان دیگر، هم اکنون به دنبال آن هستند.

https://haddadadel.ir/news/148-16-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.