تاریخ انتشار: 2 مهر 1389

دکتر حدادعادل در منزل شهید علی هاشمی

ابعاد و حقایق دفاع مقدس هنوز در کشور ناشناخته است

دکتر حداد عادل‌ با حضور در منزل شهید علی هاشمی، خالق عزت ملی ایران را شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس خواند و تأکید کرد: امروز عزت ملی ما مرهون خون شهدا و جان جانبازان و صبوری خانواده شهدا و آزادگان است.

اگر می‌خواهیم عزت ملی پایدار داشته باشیم، راهی نداریم جز اینکه به کسانی که این عزت ملی را آفریدند، اقتدا کنیم.
مشاور مقام معظم رهبری خدمت امروز به خانواده شهدا و ایثارگران را یک رسالت ویژه توصیف کرد و بر درک عمیق نسبت به این قشر و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهید علی هاشمی‌ گفت: ما امروز امنیت، استقلال، آزادی و رفاه خود را مدیون شهدا هستیم چرا که آنان برای تثبیت نظام و انقلاب از همه چیز خود گذشتند.
انقلاب ما منشا‌ گرفته از عاشورا و حرکت کربلاست و ریشه در نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی دارد و تردیدی نیست که انقلاب اسلامی باعث احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین و همه آزادی‌خواهان شد.
فرصت‌هایی که امروز در اختیار داریم‌، به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا است و ارزان به دست نیامده‌، بنابراین منصفانه نیست که به هر دلیل از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکنیم.
دکتر حداد عادل با بیان اینکه امروز انقلاب و نظام ما در دوران کمال‌یابی خود است‌، تصریح کرد‌: یکی از وظایف ما در راستای اهداف شهدا و امام شهدا‌، کارآمد کردن خود و مسئولان با محبت‌، گذشت‌، تلاش‌، ایثار‌، خردورزی و برادری است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همدردی و توجه به خانواده‌های شهدا و جانبازان را وظیفه هر ایرانی دانست و گفت‌: نمی‌توانیم دم از خون شهدا و وفاداری نسبت به آنان بزنیم اما نسبت به اهداف شهدا بی‌تفاوت باشیم‌، طبیعتا این وظیفه بر دوش افرادی مانند من سخت‌تر از مدیر و مسئولی است که همرزم و همسنگر شهدا نبوده است.
در این دیدار حسین هاشمی فرزند شهید سردار علی هاشمی عنوان کرد: امروز خوشحالم که پدرم تمام و کمال وظیقه خود را در قبال نظام، ملت و کشورش به خوبی انجام داد.

 

https://haddadadel.ir/news/14-24-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.