تاریخ انتشار: 27 شهریور 1389

دکتر حداد عادل در جمع نماز گزاران گرگانی

دشمنان حرف منطقی در برابر قرآن کریم ندارند

رئیس کمیسیون فرهگی مجلس با محکوم کردن هتک حرمت به کتاب مقدس الهی گفت: دشمنان حرف منطقی در برابر قرآن کریم ندارند و با شیوه های مختلف در حال مقابله با اسلام هستند.

دکتر حداد عادل ظهر جمعه در جمع نماز گزاران گرگانی افزود: باید تلاش شود تا این کتاب مقدس از حاشیه بیرون آید و نسل آینده ما قرآنی شود و برای این کار باید در مدارس، حوزه ها، قرآن روخوانی و مفاهیم آن درک شود.
وی با بیان اینکه اقدام چند اوباش و مردم پست در آمریکا که برای تبلیغات نسبت به قرآن هتاکی کردند، خشم و انزجار مسلمانان را موجب شده است و این حرکت از چند جنبه قابل بررسی است.
دکتر حداد عادل، هتک حرمت به قرآن کریم را جنبه علمی و پژوهشی قابل بررسی دانست و گفت: اگر می توانستند با منطق در برابر قرآن حرف بزنند به این صورت با قرآن مجید برخورد نمی کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: هتاکی نسبت به کلام الله مجید حکایت آن دارد که نمی توانند از نظر منطقی و علمی حرفی برای گفتن داشته باشند و اگر می توانستند کاری کنند این عمل را انجام نمی دانند.
وی یادآور شد: از نظر اخلاقی و اجتماعی و حقوقی، اهانت به کتاب مقدس ۱.۵ میلیارد نفر مسلمان عمل زشتی است و این عمل در کشوری صورت گرفت که دم از حقوق بشر می زند.
آیا آزادی، اهانت به مقدسات دیگران و مسلمانان است و آیا اهانت به پیغمبر اسلام و مسلمانان، نشانه آزادی و حقوق بشر است.
دکتر حداد عادل به بررسی جنبه های سیاسی هتک حرمت به قرآن کریم پرداخت و گفت: این اقدام باعث اتحاد مسلمانان و دشمنی ۱.۵ میلیارد مسلمان با عاملان این جنایت شده است.
وی با طرح این پرسش که چرا با وجود این جنبه ها، غربی ها به خود اجازه هتاکی به قرآن مجید و ادیان اسلامی می دهند و ریشه این اهانت ها در چیست، گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت عظیم الشان حضرت امام راحل (ره)، موجی از بیداری اسلامی براه افتاده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: این بیداری دشمنان را به وحشت انداخته است و از این رو با شیوه های مختلف به مقابله با اسلام برخاسته اند.
اکنون مردم می خواهد به سبک اسلامی زندگی کنند و زندگی فردی و اجتماعی خویش را براساس اسلام تنظیم کند.
مسلمانان با بازگشت به قرآن بیدار شده اند و اگر ملت ایران اسلامی توانست دست آمریکا و غربی ها را از منابع خود کوتاه کنند به برکت قرآن است.

 

https://haddadadel.ir/news/13-18-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.