تاریخ انتشار: 11 شهریور 1389

محکومیت مذاکرات سازش در روز قدس

دکتر حداد عادل در جمع خبرنگاران؛

مسلمانان دنیا در روز قدس مذاکرات سازش را محکوم خواهند کرد

دکتر حداد عادل گفت: تقارن موضوع سازش و روز قدس فرصت خوبی است برای اینکه در زمان مذاکرات سازش، ملت ایران و مسلمانان تمام دنیا آن را محکوم کنند.
دکتر حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص روز قدس و موضوع مذاکرات مستقیم صلح بین فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: تقارن موضوع سازش و روز قدس فرصت خوبی است برای اینکه در زمان مذاکرات سازش، ملت ایران و مسلمانان تمام دنیا آن را محکوم کنند. این موضوع باعث می‌شود توجه ملت فلسطین و تمام جهانیان به این توطئه صهیونیستی- آمریکایی که در حال وقوع است بیشتر جلب شود، اظهار داشت: امسال با توجه به برنامه آمریکا برای مذاکرات صلح، شعار ملت ایران باید حمایت از مردم فلسطین و محکومیت سازشکاران باشد. همانطور که نقشه‌های گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به نتیجه‌ای نرسید، این نقشه نیز به نتیجه‌ای نخواهد رسید.
دکتر حداد عادل با ذکر این نکته که با این مذاکرات مسئله فلسطین حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حل مسئله فلسطین نیازمند اجرای عدالت است و این موضوعی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به آن علاقه‌ای ندارند.
وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات و برخی شعارهای مطرح شده در روز قدس سال گذشته اظهار داشت: مسلماً مردم پاسخ برخی بی‌خردی‌ها و شعارهای زشتی که معدودی در روز قدس سال گذشته سر دادند را امسال به شکل کامل‌تری خواهند داد.

 

https://haddadadel.ir/news/11-02-2010

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.