تاریخ انتشار: 27 بهمن 1389

کروبی و موسوی خادم دشمنان اسلام هستند

دکتر حداد عادل تأکید کرد که از نظر مردم ایران و منطقه، کروبی و موسوی خادم دشمنان اسلام هستند.

دکتر غلامعلی حداد عادل در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال در حالی فرا رسید که مردم ایران شادی مضاعف داشتند و از یک‌سو شادمان بودند که انقلاب اسلامی مانند سروی سربلند سرافراز در جهان قد برافراشته و ۳۲ سال در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده و با نشاط و اثرگذار به حیات خود ادامه می‌دهند.

 

وی افزود: مردم ایران از سوی دیگر شادمان بودند که مردم مسلمان مصر و تونس با الهام از اسلام و قرآن و تجربه موفق انقلاب اسلامی در برابر دشمنان و حکام مستبد منطقه و کشورهای خود به پا خواستند و به پیروزی رسیدند.

دکتر حداد عادل ادامه داد: مشاهده شور انقلابی و ایمان و آگاهی مردم تونس و مصر برای مردم ایران مایه افتخار بود و شباهتی که در اهداف، مطالبات و حتی روش‌های حرکت مردم با اهداف،‌مطالبات و روش‌های مردم ایران در انقلاب اسلامی ۵۷ مشاهده می‌شد، بسیار حیرت‌آور بود و الان حیرت‌آورتر سرنگونی حسنی مبارک دیکتاتوری مصر در همان روز ۲۲ بهمن بود که آنرا جز نشانه عنایت الهی و معجزه قرن نمی‌توان دانست.

وی با تبریک پیروزی ملت بیدار تونس و مصر از آنها خواست که تا رسیدن به همه مطالبات خود از پا ننشینند و مراقب باشند حال که دشمن را از در بیرون رانده‌اند، دوباره از پنجره وارد نشود.

رئیس سابق مجلس با تعجب و تأسف‌بار خواندن حرکت موسوی و کروبی برای انجام راهپیمایی حمایت‌آمیز از مردم مصر و تونس جدا از صفوف به هم پیوسته توده ملت در روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: اقدام کروبی و موسوی که از طرفداران خود دعوت کردند جدا از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز ۲۵ بهمن به خیابان‌ها بیایند و تحت عنوان حمایت از مردم مصر با دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفت کنند، تعجب‌آور و تأسف‌بار است.

دکتر حداد عادل افزود: آنها پیش خود حساب کرده بودند این فراخوان از دو حال خارج نیست که یا وزارت کشور اجازه راهپیمایی به آنان می‌دهد که در این صورت مانند روزهای اول بعد انتخابات خرداد ۸۸ به خیابان آمده و همه چیز را تخریب کرده و آتش می‌زنند تا در رسانه‌های آمریکا و اسرائیل و دیگر شبکه‌های غربی نشان داده شود که انقلاب منطقه به ایران هم سرایت کرده است. تصور آنها برای حالت دوم این بود که اگر وزارت کشور اجازه نداد راهپیمایی کنند و نیروی انتظامی در خیابان‌ها حاضر شد، باز هم برای رسانه‌های دشمنان اسلام و ایران خبر تهیه خواهد شد تا کینه خود را نسبت به انقلاب، اسلام، رهبری و ملت ایران نشان دهد.

رئیس مجلس هفتم گفت: آنها پیش خود حساب کرده بودند که در هر حال برنده هستند. زیرا برای تبلیغ علیه نظام خوارک مناسبی در اختیار رسانه‌های دشمن خواهند گذاشت اما به آنها می‌گوییم که شما در هر حال بازنده بوده و هستید.

این جمله دکتر حداد عادل با استقبال گسترده نمایندگان و احسنت آنها مواجه شد و شعارهایی علیه کارگزاران فتنه همچون “مرگ بر منافق”، “مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی”، “سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن” و “کروبی و موسوی اعدام باید گردند” در فضای مجلس طنین‌انداز شده بود.

دکتر حداد عادل در ادامه سخنان خود خطاب به سران فتنه گفت:‌ مگر شما نبودید در روز قدس ماه رمضان سال گذشته دعوت به تظاهرات کردید و عده‌ای به بهانه طرفداری از شما به خیابان آمدند و با تظاهر علنی به روزه‌خواری شعار “نه غزه نه لبنان” سر دادند.

وی اضافه کرد: شما آن روز این حرکت و آن شعارها را محکوم نکردید و حالا طرفدار مردم مصر شده‌اید که بزرگترین خواسته آنها قطع رابطه مصر با رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و قرار گرفتن ملت و دولت مصر در کنار مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده مردم تهران در مجلس از سران فتنه سؤال کرد که اصولا بعد از اعلام موضع شجاعانه، اسلامی و انقلابی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه ۱۵ بهمن ۸۹ تهران و راهپیمایی عظیم مردم در جمعه ۲۲ بهمن چه نیازی به راهپیمایی و تظاهرات جداگانه بود که زمینه را برای فتنه‌گری منافقین و سلطنت‌طلبان و دشمنان بی‌شرم انقلاب اسلامی فراهم کردند؟

دکتر حداد عادل افزود: این اقدام سران فتنه مصداق بارز آب به آسیاب دشمن ریختن بود تا بخواهند مسیر انقلاب‌های مردم مصر و تونس را از مخالفت با آمریکا و اسرائیل منحرف سازند و کار آنها شبیه به کار برادر حاتم طایی است.

وی ادامه داد: برادر حاتم طایی وقتی دید همه مردم به سبب سخاوت‌ها و کرامت‌های اخلاقی به حاتم توجه می‌کنند و کسی به او توجه ندارد، برای معروف شدن و جلب نظر دیگران در چاه مقدس “زمزم” نجاست کرد، تا از این طریق مشهور شود.

این چهره شاخص اصولگرایان مجلس در خاتمه با این تذکر به کروبی و موسوی و همفکران آنها که امروز در منطقه و در ایران مانند برادر حاتم به شهرت رسیده‌اند، اما مشهور به خدمت به دشمنان اسلام شده‌اند، سخنان خود را با عبارت قرآنی “و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون ” پایان داد.

https://haddadadel.ir/news/106-16-2011

تمامی حقوق برای وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل محفوظ است.